E-mailingový nástrojOnline dotazníkyChytrý import kontaktůAutomatizace
Vyvinuli jsme SaaS řešení, které pomáhá s chytrou rozesílkou e-mailů a marketingovými průzkumy. Jmenuje se Quanda a jde o jediný takový nástroj na českém trhu. Na jednom místě totiž nabízí všechno, co marketéři potřebují a umí odeslat i tisíce e-mailů za minutu.
Marketingová firma Quanda nás v roce 2011 oslovila s přáním vytvořit software na míru, který bude fungovat jako e-mailingový nástroj s online dotazníky v jednom.
Quanda měla z marketingového prostředí dlouholeté zkušenosti. Ze své praxe dobře znali velké nástroje jako MailChimp, SurveyMonkey, Google Analytics nebo Salesforce, ale nevyhovovaly jim, protože jich pro svou práci museli používat několik naráz. Chyběl jim jeden nástroj,
A proto nás oslovili. Nástroj plánovali využívat jednak sami pro sebe, chtěli ho ale nabídnout i dalším marketérům, analytikům a výzkumníkům jako SaaS. Okamžitě jsme v záměru Quandy viděli produkt s velkým potenciálem na českém trhu.
Pokud nechcete, aby většina vašich marketingových e-mailů končila ve SPAMu nebo v promo akcích/hromadné poště, je třeba zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů. Jako úplný základ je nastavit ve vaší odesílací doméně SPF a DKIM, které zvýší důvěryhodnost vámi odesílaných e-mailů. Další faktory ovlivňující doručitelnost jsou např.: reputace odesílací domény, senders score IP adresy odesílacího server, a v neposlední řadě kvalita obsahu a odkazů v samotném těle e-mailu.
Česká firma, která od roku 2012 vyvíjí a poskytuje marketingový software pro podporu prodeje a automatizaci zákaznické péče. Aplikace Quanda zahrnuje nástroje pro e-mailing, dotazníky, formuláře a automatizace, které mezi sebou unikátním způsobem propojuje. Quandu dnes využívá několik set firem, zaměřených zejména na B2B, v 19 zemích.
Quanda plánovala být první aplikací na českém trhu, která integruje nejčastější funkce e-mail marketingu.
Systém by měl na jednom místě nabízet tři hlavní funkce:
K těmto základním funkcím se později přidaly další, jako je vylepšená správa databáze kontaktů a firem nebo automatizované e-maily. Před účinností GDPR se navíc Quanda postupně rozšířila o funkce spojené s touto legislativou.
S klientem jsme se shodli na cílech: nástroj musí usnadnit život lidem v marketingovém oddělení, být opravdu jednoduchý na používání a musí se dát přepnout do více jazyků. Zároveň bude mít zkušební verzi zdarma a různé varianty tarifů.
Pro úvodní analýzu jsme podnikli workshopy s klientem a udělali rešerši dostupných řešení na trhu. Zjistili jsme zajímavou věc: velké nástroje na marketingové výzkumy mají mezery v analýze výsledků, a to hlavně u odpovědí na vzájemně propojené otázky.
Rozhodli jsme se integrovanou platformu postavit modulárně.
Na nástroji spolupracujeme více jak deset let a posouváme ho podle nových potřeb klienta.
Quanda nás oslovila s první poptávkou
dokončení technické analýzy
spuštění vývoje první verze
spuštění aplikace v produkčním prostředí
redesign a nový
e-mailový editor
rozvoj a údržba projektu
Sáhli jsme po ověřených technologiích, které pohání aplikace jako YouTube nebo Seznam:
Více o tom, jaké nástroje a technologie v COexu používáme, se dozvíte na stránce o webových technologiích.
Společně s Quandou jsme vytvořili dobře strukturovaný a svižně fungující nástroj, který díky automatizaci a integraci e-mailových kampaní, online průzkumů a webových formulářů pro sběr kontaktů usnadňuje práci marketérům.