Integrace CRMWebová aplikace na míruMS DynamicsMapová aplikace
Vytvořili jsme přehlednou mapovou aplikaci, která čerpá data z CRM Microsoft Dynamics. Uživatelé za pár sekund najdou třeba kurt na badminton nebo thajskou masáž od Šluknova po Trebišov. Zaměstnanci MultiSportu spravují data o 2 700 sportovištích z jednoho místa, čímž šetří desítky hodin měsíčně.
MultiSport má CRM systém se spoustou dat o sportovištích – obsahuje mimo jiné adresy, kontaktní údaje, popis nabízených služeb, štítky kategorií a fotografie. Měl také webovou aplikaci s mapou, ve které si uživatelé vybírali, kam po práci zajdou za sportem nebo relaxací.
Protože CRM nebylo propojené s mapovou aplikací, museli zaměstnanci MultiSportu zadávat stejné informace na dvou místech. Duplicitní práce jim zabírala spoustu času a náročnost se zvyšovala i tím, že systém neumožňoval hromadné změny – pokud jste například chtěli doplnit informaci, že 30 partnerů přidalo do svého zařízení klimatizaci, museli jste to aktualizovat u 30 položek, nejprve v CRM, poté v aplikaci.
Mezery byly i v samotné aplikaci. Uživatel si nejprve z nabídky vyfiltroval kategorii – třeba raketové sporty. Teprve poté se mu zobrazila mapa tenisových, squashových a badmintonových kurtů v okolí. Pokud si z nabídky nevybral a rozhodl se jít raději do bazénu, musel filtrovat od začátku.
Proto chtěl MultiSport:
Lidé z MultiSportu zjistili, že máme zkušenosti s integracemi různých IS a mapovými aplikacemi, a proto se nás rozhodli oslovit.
Síť zaměstnaneckých benefitů, za kterou stojí nadnárodní firma Benefit Systems působící v Česku, Polsku, Slovensku, Chorvatsku, Řecku a dalších zemích. Držitel karty MultiSport může zdarma navštěvovat partnerská sportovní a relaxační zařízení. Bazén, jógu nebo posilovnu uživatelé najdou přes webovou aplikaci s mapou, kterou jsme pro MultiSport vytvořili.
Společně s MultiSportem jsme definovali zadání projektu. Z pohledu koncových uživatelů jsme se primárně zaměřili na dvě persony:
Společně jsme definovali tyto cíle:
V COexu si dáváme záležet, abychom vyvíjeli software, který efektivně řeší problémy zákazníků. Abychom k projektu přistoupili správně, upřesnili jsme zadání technickou analýzou a studií proveditelnosti.
Více o tom, jaké nástroje a technologie v COexu používáme, se dozvíte na stránce o webových technologiích.
Do projektového týmu jsme zapojili zaměstnance MultiSportu, včetně manažerů a specialistů, kteří budou s aplikací denně pracovat. Tím jsme usnadnili komunikaci, zrychlili rozhodování a zejména jsme měli neustále pod kontrolou, že vyvineme software, který bude fungovat tak, jak má.
MultiSport nás oslovil s první poptávkou
zahájení vývoje nové mapové aplikace
spuštění mapové aplikace pro MultiSport ČR
analýza a vývoj multidoménové aplikace pro ČR a SK
spuštění nové mapy i slovenská sportoviště
aktualizace projektu, údržba serverů a jejich monitoring
Vytvořili jsme funkční webovou aplikaci, ve které zákazníci MultiSportu snadno najdou své sportoviště
– v databázi jich je více než 2 700.
Otočili jsme logiku vyhledávání. Místo původního procházení seznamů si uživatelé
vybírají sportoviště z mapy nebo z katalogu aktivit. Samotná
mapa pak dostala nový podklad od Mapy.cz, který je stejně kvalitní jako ten od Googlu
a přitom je zdarma. Vše je tedy rychlejší, přirozenější a levnější.
Díky propojení s CRM šetří MultiSport desítky hodin měsíčně při
vkládání nových sportovišť nebo editaci těch stávajících.
Jedna multidoménová aplikace funguje pro dvě země – Česko a Slovensko. Řešení má minimálně
dvě výhody. První: po případné expanzi na nový trh, přidá MultiSport novou zemi snadněji.
Druhá: ušetřili jsme tím MultiSportu náklady na provoz a údržbu serverů.